Khamis, 10 November 2011

Check in out…ABOUT MYSELF


Assalamualaikum &


Salam 1 Malaysia...








First of all, saya just nak perkenalkan serba sedikit tentang diri saya. Saya, NORHIDAYAH BINTI JUM’AT, merupakan seorang staff swasta, juga suri rumah merangkap pelajar UTMSPACE (3 in 1). Berasal dari SENAI, JOHOR, Lahir pada 14-Oct-85, Mempunyai seorang cahayamata yang sangat comel bernama NUR AIMI DHANIAH hasil perkahwinan dengan jejaka hensem MOHD ROZANI BIN MOHD NOOR.






Memulakan zaman persekolahan di TADIKA KEMAS (Cwgn. Senai Airport), kemudian pra-sekolah di SK SENAI, menyambung pendidikan di SMK TAR PUTRA, KULAI sehingga PMR, seterusnya menerima tawaran ke SM(T) PERDAGANGAN, JB sehingga tamat SPM.





Selepas SPM, saya menyambung pelajaran di POLITEKNIK SHAH ALAM dalam jurusan DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN dan graduate pada tahun 2006. Sekarang, saya sedang menghabiskan saki baki pengajian di peringkat IJAZAH SAR. MUDA SAINS PENG. SUM. MANUSIA di UTM, SKUDAI.




Sebenarnya, saya bercadang untuk memiliki “OWN BISNES” satu hari nanti…pengalaman bekerja dengan pelbagai majikan private company menaikkan semangat saya untuk menjalankan own bisnes..saya berdoa semoga impian ini akan menjadi kenyataan…InsyaAllah =)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...